Thursday, December 3, 2009

Private Party.

Sa
Sabtu yang lepas, Chibi mengajak Moon dan Mars ke sebuah 'Private Party' atas jemputan seseorang yang rapat dengan Chibi.. Thanks for invitation, Chibi.. Party itu di adakan pada sebelah malam, jadi kami bertiga sempat berjalan-jalan dan window shopping di
Time Square, KL. huhu~ (^_^) Memang seronok sangat bila berkumpul, wahhh.. dah lama tak jumpa Chibi sebab dia selalu sibuk dengan kerja. Jadi masa yang ada kami gunakan sebaiknya.. Tapi Sorry sangat sebab lewat sampai.. haha.. tak sengaja.. (^_^)??

Semasa berada di TS sempat mengambil beberapa keping gambar untuk dijadikan kenangan, tapi tidak dapat mengambil gambar di dalam 'private party' tersebut kerana camera, atau pun hp dilarang untuk di bawa masuk atas sebab-sebab tertentu, dan terpaksa ditinggalkan disebuah tempat khas yang telah di sediakan.. (*_*) Apa pun memang best sangat pada hari itu, meriah dengan gelak ketawa dan gurau senda.. Penuh dengan keriangan, Haha.. Happening.. cuma bila nak balik dan berpisah tu, agak sedih.. huhu~

Aha, sebelum terlupa, kebetulan pada 27 November yang lepas merupakan hari lahir Sailor ChibiMoon aka Erul yang ke 23,.hehe... (^_^)V di kesempatan ini ingin mengucapkan..


Selamat Hari Lahir Chibi aka Erul,
Moga panjang umur dan dimurahkan rezki,
diberikan kesihatan yang baik, Hajat dan impian dimakbulkan,
Sentiasa mendapat keberkatan dari Allah,
dan gembira selalu disamping orang yg tersayang..
InsyaAllah..
Amin..




GAMBAR KENANGAN.




Penulis - Sailormoon aka Adie Kun




1 comment:

Afzainizam said...

Salam Dari kami Warga Kerja http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/

kepada semua
Keluarga, saudara mara, sahabat handai, rakan niaga,
pelanggan dan pengunjung blog ini.
Selamat Menyambut Hari Raya Haji Aidil Adha

Salam kenalan dari kami …ape pun kami tetap akan menziarahi blog kamu sebagai tanda nilai satu persahabatan yang terjalin … salam sebuah persahabatan…. Kami amat menghargainya…..